Giriş Yap / Kayıt Ol

GİRİŞ YAP / KAYIT OL


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pdraletc/public_html/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails/slimbox.php on line 23

Sihirli Safari Oyunu Çıktı

yeni urun

Sihirli Safari bir kaynak geliştirme oyunudur. Çocukların kaynaklarını geliştirmesine, güçlü yönlerini keşfetmesine ve var olan becerilerini fark etmesine yardımcı olan bir oyundur. 5 etaptan oluşan bu oyun, 6 yaş üzeri çocuklarla 2-4 oyuncu ile 30-45 dakikada oynanabilir. 49,90 TL olan bu oyunu Psikolojik Danışman Alet Çantası sahibi olanlar %50 indirimle 25 TL'ye satın alabilirler.

Sihirli Safari Oyunu

SİHİRLİ SAFARİ

Zaman: 30-45 dakika

Oyuncu Sayısı: 2-4

Yaş: 6+

Materyaller: Oyun tahtası, hayvan kartları, labirentler, piyonlar, zar, çıkartma.

Oyunun Amacı:

Yaşam zorlukları ile mücadelede kaynaklarımız hayati bir önem taşır. Sosyal çevremiz, yeteneklerimiz, başarılarımız, deneyimlerimiz kişisel kaynaklarımızı oluşturur. Çoğu kişi kendi kaynaklarının farkında değildir. Kişi kaynaklarını fark ettikçe rahatlar, kendini güçlü hisseder ve sorunlarla uğraşmaktan çekinmez. Bu oyunda, oyuncuların kendileriyle ilgili olumlu düşünceler geliştirmeleri, var olan kaynaklarını fark etmeleri ve güçlendirmeleri amaçlanmaktadır.

 

OYUN KARTLARI

 

Baykuş Kartları: Bu kartlar, oyuncunun kendisiyle ilgili benlik algısını olumlu yönde geliştirmesine yönelik sorular içerir.

Fil kartları: Bu kartlar, çocuğun çevresinden yardım alabileceği kişileri tanımlaması, sosyal ilişkilerin öneminin yanı sıra işlevselliğinin de farkında olmasına yönelik sorular içerir.

Aslan Kartları: Bu kartlar, oyuncunun geçmişteki başarılarını hatırlayıp, kendisini iyi hissettiren duyguları anımsatmasına yöneliktir.

Kaplumbağa Kartları: Bu kartlar, çocuğun geleceğe yönelik plan, hedef geliştirme yeteneğini kazanmasını amaçlar.

Arı Kartları: Bu kartlar, çocuğun yeteneğini ortaya çıkardığı gibi becerilerini de fark etmesini hedefler.

 

OYUN KURALLARI

Oyun tahtası düz bir zemine konulur. Her oyuncu bir piyon seçer ve “başlangıç” hanesine yerleştirir. Zarda en büyük rakamı atan oyuna başlar.

Hayvan sembolüne gelen oyuncu ilişkili olan karttan çeker ve karttaki görevi gerçekleştirdikten sonra kartı destenin altına koyar.

Labirent hanesine gelindiğinde istenilen labirent seçilerek çocuğa verilir ve 1 dakika içerisinde kurtulması beklenir (bu esnada diğer oyuncular kendi turlarını tamamlarlar). Labirentten çıkmayı başaran oyunculara hazırlanmış olan çıkartmalardan verilir (çıkartma bittiğinde temin edilmelidir). Yıldız sembolü bulunan kartlardan çeken oyuncular kartta yazan görevi gerçekleştirdikten sonra, istediği bir oyuncuyu seçer ve aynı görevi onunda gerçekleştirmesi beklenir. O kişi de görevi gerçekleştirdikten sonra kartı destenin altına koyar. Bu şekilde oyuncular geldikleri hanelere ait görevleri gerçekleştirerek ağaç eve ulaşmaya çalışırlar.

“Sık Orman” etabını bitiren kişi ağacın dalına dolanmış olan halata tırmanarak “Vahşi Hayvanlar” etabına geçiş yapar. Bu etabın sonunda ise kaplanın pati izlerini takip ederek “Yıkık Köprü” etabına ulaşır. Bu etap bittiğinde ise oyuncu, köprünün sağlam olan yerinden geçerek “Yarasa Mağarası”na ulaşır. Daha sonra sarkan sarmaşık dalına tırmanır ve “Zehirli Sarmaşık” etabına geçmiş olur. Bu etabın bitiminde de oyuncular ağaç eve ulaşır. Ağaç eve ilk ulaşan oyuncu oyunu kazanır.

 

En Çok Ziyaret Edilen